مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-29سياسي

20 میلیارد تومان برای حل مشکل تنش آبی اسلامشهر اختصاص داده شد


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت حل مشکل تنش آبی روستاهای اسلامشهر، 20 میلیارد تومان در دو سال در اختیار این شهرستان قرار می گیرد.

- ، علی خضریان در حاشیه بازدید میدانی یک روزه علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان تهران از اسلامشهر در جمع خبرنگاران گفت: نمایندگان از پروژه مسکن مهر اسلامشهر بازدید کرده و مشکلات مربوط به زیرساخت ها و دیگر کاستی های آن مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین از بازدید نمایندگان از بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر خبر داد و گفت: متأسفانه احداث این بیمارستان طی 13 سال گذشته هنوز به اتمام و بهره برداری نرسیده که امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده این امر تسریع یابد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: با نظر استاندار تهران، مقرر شد، مصارف صنعت و کشاورزیِ حاصل از پساب تصفیه خانه واوان باز توزیع شود و با پیگیری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مجوز حفر هشت حلقه چاه برای شهر و هفت حلقه برای روستاها جهت حل مشکل تنش آبی اسلامشهر از شرکت آب منطقه ای استان تهران اخذ و در اختیار شهرستان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیارد تومان برای حل مشکل تنش آبی اسلامشهر اختصاص داده شد

20 میلیارد تومان برای حل مشکل تنش آبی اسلامشهر اختصاص داده شد