مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:472022-01-29اقتصادي

لازمه دفاع از حیثیت ایران و ایرانی چشم پوشی از منافع کوتاه مدت است


استاندار فارس با بیان اینکه برندسازی و کیفی سازی محصولات حرف اول را در دنیا می زند، گفت: لازمه دفاع از حیثیت ایران و ایرانی، چشم پوشی از منافع کوتاه مدت خود است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه برندسازی و کیفی سازی محصولات حرف اول را در دنیا می زند، گفت: لازمه دفاع از حیثیت ایران و ایرانی، چشم پوشی از منافع کوتاه مدت خود است.

محمدهادی ایمانیه عصر شنبه 9 بهمن در آیین بزرگداشت روز ملی صادرات و قدردانی از صادرکنندگان نمونه فارس، در شیراز، بر لزوم کاهش حداکثری صادرات مواد خام، تاکید کرد که صادرات کالاهای فرآوری شده که بیشترین ارزش افزوده و اشتغال را ایجاد می کند، حق مردم ایران است.

او با بیان اینکه صادرکنندگان مجاهدان عرصه اقتصاد هستند، افزود: صادرکنندگان در زمینه تامین دارو زمانی که دشمنان دارو را تحریم کرده بودند، کمک کردند و از این حیث جایگاه مطلوبی دارند.

استاندار فارس با بیان اینکه امروز کشور نیازمند زحمات این عزیزان است، گفت: وظیفه دولت این است که زیرساخت های مورد نیاز صادرات را فراهم کند.

ایمانیه همچنین با بیان اینکه احداث پایانه صادراتی در شیراز و شهرستان های جنوبی فارس را پیگیری می کند، خاطرنشان کرد: برای کمک به صادرکنندگان اصلاح مقررات، فراهم کردن شرایط و زیرساخت ها و تسهیل مجوزها را دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه دفاع از حیثیت ایران و ایرانی چشم پوشی از منافع کوتاه مدت است

لازمه دفاع از حیثیت ایران و ایرانی چشم پوشی از منافع کوتاه مدت است