مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:072022-01-29سياسي

تصمیمات مهم کرونایی در هرمزگان+ جزییات


معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان از اتخاذ تدابیر مهم کرونایی برای مهار شیوع این بیماری در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی معاون استانداری هرمزگان ظهر امروز در تشریح تصمیمات مهم کرونایی در این استان با توجه به شیوع گسترده بیماری اعلام کرد: آموزش در مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی شیوع کرونا در هرمزگان به مدت دو هفته به صورت مجازی دنبال شود  وی همچنین از شهروندان خواست تا تزریق دوز سوم واکسن برای کاهش عوارض و آسیب های سویه اومیکرون کرونا را بسیار حیاتی و ضروری قلمداد کنند.

 استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در اماکن عمومی، ادارات و بازارها از دیگر تاکیدات ستاد استانی کرونا است.

همچنین مقرر شد تا در مناطق روستایی که تراکم جمعیت دانش آموزی در مدارس پایین است، با تصمیم فرمانداران و ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان ها، کلاس ها می توانند به صورت حضوری دایر باشند.

رئوفی تاکید کرد: برگزاری هرگونه جلسه در دستگاه های اجرایی با حداقل 30 نفر و در مدت زمان حداکثر 90 دقیقه در دستور کار قرار گیرد.

همچنین تاکید شده که هرگونه مراسم با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی در استان، در فضای باز و با رعایت فاصله دو متر میان افراد برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات مهم کرونایی در هرمزگان+ جزییات

تصمیمات مهم کرونایی در هرمزگان+ جزییات