مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-29سياسي

نوآوری های حوزه نقشه برداری معرفی می شود


بیست وششمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی (ژئوماتیک 1400) با هدف جذب ایده ها و نوآوری های نوین در این حوزه برگزار می شود.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این همایش در محورهای ژئودزی و ژئودینامیک ، سامانه ها و زیرساخت های اطلاعات مکانی ، سامانه های مکانی پشتیبانی از تصمیم و تحقق عدالت ، نوآوری و فناوری های نوین در نقشه برداری ، فتوگرامتری و سنجش از دور ، هیدروگرافی و اقتصاد دریامحور ، نقش اطلاعات مکانی در مدیریت بحران ، برنامه ریزی و اقتصاد مکان محور و حفاظت از محیط زیست و پایش تغییرات اقلیمی 3 و 4 اسفندماه سال 1400 برگزار خواهد شد.

سازمان نقشه برداری کشور در همکاری با ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حمایت 15 دستگاه اجرایی اقدام به برگزاری این همایش و نمایشگاه ملی کرده است.

بیست و ششمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی؛ ژئوماتیک 1400 به صورت وبینار و غیرحضوری برگزار می شود.

محققان، پژوهشگران و علاقه مندان می توانند با ارائه مقالات، یافته های جدید خود را در حوزه ژئوماتیک و اطلاعات مکانی در این همایش به اشتراک بگذارند تا گامی مؤثر در راستای پیشرفت این حوزه و رفع نیازهای کشور برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری های حوزه نقشه برداری معرفی می شود

نوآوری های حوزه نقشه برداری معرفی می شود