مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:572022-01-29اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 26 پروژه با اشتغال زایی 280نفر در خراسان جنوبی


مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: همزمان با ایام دهه فجر 50 برنامه محوری و شاخص اجرا و ربان 26 پروژه اشتغال بریده یا کلنگ زنی آن انجام می شود.

- ، غلامرضا اشرفی عصر شنبه در نشست با اصحاب رسانه به تبیین برنامه ها در ایام پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح عملکرد این دستگاه از ابتدای امسال پرداخت.

وی با اشاره به اجرای 50 برنامه محوری در سطح استان طی این مدت بیان داشت: غبارروبی گلزار شهدا، شروع مسابقات ورزشی کارگران و مسابقات کتابخوانی، افتتاح اتحادیه تعاونی صنایع دستی، بازدید از طرح های اشتغال موفق و … جز برنامه های فرهنگی این ایام است.

وی از افتتاح و کلنگ زنی 26 پروژه با اعتبار 80 میلیارد تومان و اشتغال زایی 280 نفر در این طرح ها خبر داد و افزود :26 پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی داریم که از این تعداد 24 مورد افتتاحیه و دو مورد کلنگ زنی انجام می شود.

7 هزار فرصت شغلی پایدار در روستاها مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایر از ارائه و پرداخت تسهیلات به سه هزار و 124 پرونده ارسالی این طرح و ایجاد اشتغال برای بیش از هفت هزار و 120 نفر خبر داد.

اشرفی با اشاره به طرح یارانه دستمزد نیز از مشارکت و برخورداری 52 کارفرما و 249 نفر از فارغ التحصیلان از مزایای این طرح گفت و افزود: در بخش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 26 پروژه با اشتغال زایی 280نفر در خراسان جنوبی

افتتاح و کلنگ زنی 26 پروژه با اشتغال زایی 280نفر در خراسان جنوبی