مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-29سياسي

موفقیت و پیشرفت کشور با روحیه خودباوری محقق می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با بها دادن به روحیه خودباوری می توان در همه بخش های کشور مثل ساخت موشک های پیشرفته، موفق بود و پیشرفت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار و سرپرست فرمانداری شهرستان نیر با تبریک فرارسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملتی که توانایی ساخت موشک های پیشرفته را دارد، قطعا در سایر زمینه ها نیز می تواند با بها دادن به روحیه خودباوری موفق باشد و پیشرفت کند.

وی افزود: ایران صرفا یک کشور نیست بلکه به برکت وقوع انقلاب اسلامی، یک نهضت بیداری و امیدآفرین برای دیگر کشورها خصوصا کشورهای مظلوم و مستضعف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان این که نهضت ها در تاریخ جریان دارند و محصور در مرزهای جغرافیایی نیستند، تصریح کرد: صدور انقلاب در سایه فداکاری های خادمان انقلاب ادامه دارد و سردار سلیمانی از سرداران این عرصه بود.

مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی، ایجاد امنیت در منطقه است قاسمیان ادامه داد: امنیت، گران ترین کالا در منطقه غرب آسیا بوده و مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی، ایجاد امنیت در منطقه است، چنان که با ورود به بحران عراق و سوریه، مانع از تجزیه این 2 کشور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت و پیشرفت کشور با روحیه خودباوری محقق می شود

موفقیت و پیشرفت کشور با روحیه خودباوری محقق می شود