مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 18:322022-01-29سياسي

ساخت پل میانرود دزفول پس از 20 سال همچنان سرگردان تعیین پیمانکار است


با گذشت 20 سال از زمان اجرای پروژه پل میانرود دزفول و قرار گرفتن آن در ردیف اعتبارات ملی، همچنان ساخت این پل در پیچ و خم تعیین پیمانکار سرگردان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از دزفول، ساخت پروژه پل میانرود بخش مرکزی شهرستان دزفول که به عنوان جاده پدافند غیرعامل و جزء مصوبات شورای تامین بود از سال 1380 آغاز شد اما پس از گذشت دو سال از شروع کار، پروژه متوقف و پل نیز نیمه کاره به حال خود رها شد.

طی این سال ها نیز بازدیدهای متعدد و نقل و قول های بسیاری از سوی مسوولان شهرستانی و استانی در خصوص تکمیل پروژه صورت گرفت اما هیچکدام نتیجه ای در پی نداشت.

  محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز در شهریور ماه 99 و در طول سفر خود به خوزستان از پروژه پل میانرود بازدید کرد و علت طولانی شدن تکمیل آن را کمبود اعتبارات و اختلافات پیمانکاری دانست.

 وعده هایی که اجرا نشد یکی از شهروندان میانرود در گفتگو با خبرنگار فارس می گوید: در سال های گذشته تنها شاهد بازدیدهای مسوولان شهری و استانی از پل و وعده هایشان در خصوص تکمیل آن بوده ایم اما هیچکدام از بازدیدها و وعده ها نتیجه ای در بر نداشت.

او ادامه می دهد: ظاهرا طرح تکمیل پل میانرود تنها بهانه ای برای تبلیغ کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بود زیرا هر کاندیدی که قبل از انتخابات با مردم بخش مرکزی دیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پل میانرود دزفول پس از 20 سال همچنان سرگردان تعیین پیمانکار است

ساخت پل میانرود دزفول پس از 20 سال همچنان سرگردان تعیین پیمانکار است