مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 18:422022-01-29سياسي

ساخت پل میانرود دزفول پس از 20 سال همچنان در گیر و دار تعیین پیمانکار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از دزفول، ساخت پروژه پل میانرود بخش مرکزی شهرستان دزفول که به عنوان جاده پدافند غیرعامل و جزء مصوبات شورای تامین بود از سال 1380 آغاز شد اما پس از گذشت دو سال از شروع کار، پروژه متوقف و پل نیز نیمه کاره به حال خود رها شد.

طی این سال ها نیز بازدیدهای متعدد و نقل و قول های بسیاری از سوی مسوولان شهرستانی و استانی در خصوص تکمیل پروژه صورت گرفت اما هیچکدام نتیجه ای در پی نداشت.

  محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز در شهریور ماه 99 و در طول سفر خود به خوزستان از پروژه پل میانرود بازدید کرد و علت طولانی شدن تکمیل آن را کمبود اعتبارات و اختلافات پیمانکاری دانست.

 وعده هایی که اجرا نشد یکی از شهروندان میانرود در گفتگو با خبرنگار فارس می گوید: در سال های گذشته تنها شاهد بازدیدهای مسوولان شهری و استانی از پل و وعده هایشان در خصوص تکمیل آن بوده ایم اما هیچکدام از بازدیدها و وعده ها نتیجه ای در بر نداشت.

او ادامه می دهد: ظاهرا طرح تکمیل پل میانرود تنها بهانه ای برای تبلیغ کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بود زیرا هر کاندیدی که قبل از انتخابات با مردم بخش مرکزی دیدار می کرد وعده تکمیل پل میانرود را می داد.

این شهروند افزود: از مسوولان خواستاریم تا به مطالبه ما مردم میانرود توجه و برای تکمیل هر چه سریعتر پروژه اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پل میانرود دزفول پس از 20 سال همچنان در گیر و دار تعیین پیمانکار است

ساخت پل میانرود دزفول پس از 20 سال همچنان در گیر و دار تعیین پیمانکار است