مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 18:572022-01-29سياسي

پیام های تبریک جداگانه حجت الاسلام رییسی برای رییس شورای ملی و رییس جمهور قزاقستان


رییس جمهور کشورمان در پیام های جداگانه ای به رییس شورای ملی و رییس جمهور قزاقستان سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان در پیام های جداگانه ای فرارسیدن سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان ایران و قزاقستان را به آقای نورسلطان نظربایف پیشوای ملت و رییس شورای ملی و آقای قاسم ژومارت توکایف رییس جمهور این کشور تبریک گفت.

حجت الاسلام رییسی رییسی در پیام به نورسلطان نظربایف پیشوای ملت و رییس شورای ملی جمهوری قزاقستان با اشاره به نگاه مثبت و بی طرفانه این کشور برای حل مسئله هسته ای ایران، آورده است: اطمینان دارم مسیر روابط دو کشور، با اراده و تلاش متقابل همچنان در جهت رفاه دو ملت و در راستای تأمین و تحکیم صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی تداوم خواهد یافت.

متن پیام رییس جمهور کشورمان خطاب به رییس شورای ملی جمهوری قزاقستان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای نورسلطان نظربایف پیشوای ملت و رییس شورای ملی جمهوری قزاقستان سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان که جناب عالی خود یکی از پایه گذاران آن بوده اید را صمیمانه تبریک می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های تبریک جداگانه حجت الاسلام رییسی برای رییس شورای ملی و رییس جمهور قزاقستان

پیام های تبریک جداگانه حجت الاسلام رییسی برای رییس شورای ملی و رییس جمهور قزاقستان