مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 19:122022-01-29پزشكي

خیزش امیکرون در کردستان


افرادی که یک دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند برای تزریق دُز دوم و کسانی که هر 2 دُز واکسن را زده اند برای دریافت دُز سوم به پایگاه های واکسیناسیون مراجعه نمایند.

- مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در دانشگاه علوم پزشکی کردستان نسبت به افزایش شمار موارد مشکوک و مبتلایان به کرونا و آغاز پیک امیکرون در استان هشدار داد گفت: جلوگیری از وقوع پیک ششم با تکمیل زنجیره واکسیناسیون امکان پذیر است.

امید بنفشی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت استان از لحاظ بیماری کرونا اظهار کرد: شمار موارد مشکوک و مبتلایان به سویه امیکرون در استان طی چند روز گذشته افزایش یافته است.

وی بر لزوم جدی رعایت کامل و دقیق دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی در اجتماع، استفاده از ماسک و اجتناب از حضور در دورهمی های غیر ضروری برای مهار و پیشگیری از این بیماری تأکید کرد و گفت: دوری از امیکرون با تکمیل زنجیره واکسیناسیون امکان پذیر است.

بنفشی با اشاره به اینکه سویه جدید ویروس کرونا یا امیکرون به دلیل قدرت انتشار بالا، نگرانی ‎هایی در جامعه ایجاد کرده است، افزود: شهروندان نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق دُز سوم واکسن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش امیکرون در کردستان

خیزش امیکرون در کردستان