مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 19:222022-01-29سياسي

رفع فقر در جامعه دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب است


رهبر معظم انقلاب در جلسات متعددی که با اعضای مجلس خبرگان رهبری و ائمه جمعه دارند همواره از رفع فقر به عنوان دغدغه خویش نام برده و همه را به این مهم سفارش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا فایق رستمی روز شنبه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری کارآفرینی در سنندج اظهار کرد: فرا رسیدن ایام دهه فجر انقلاب را به مردم ایران تبریک می گوییم و قدردان این اقدام پسندیده هستیم.

وی افزود: خداوند متعال همه بشریت را به نیکی به همدیگر دعوت می کند و در آیات متعدد ما مسلمانان را به انجام امور خیرخواهانه سفارش کرده است.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره در جلسات با ائمه جمعه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری از فقر زدایی به عنوان دغدغه اصلی خویش یاد کرده و ما مسئولان را به رفع مشکلات فقرا سفارش می کنند.

امام جمعه سنندج افزود: تلاش های حاج قاسم در برقراری امنیت منطقه هیچگاه فراموش نخواهد شد و همه ما مدیون این شهید والامقام هستیم.

ماموستا رستمی تصریح کرد: ثروتمندان وظیفه دارند که ثروتی را که خداوند متعال به عنوان امانت در اختیار آنان قرار داده است به نحو احسن خرج کنند.

وی افزود: باید حافظ امنیت جامعه باشیم و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کنیم و این دستاوردها را برای نسل جوان بازگو کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع فقر در جامعه دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب است

رفع فقر در جامعه دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب است