مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 20:322022-01-29اقتصادي

دادستان قزوین: نظارت بر نانوایی های استان بومی و منطقه ای شود


نظارت بر واحدهای نانوایی باید بومی و منطقه ای شود و اصناف و اتحادیه در این رابطه بیش از پیش پای کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین روز شنبه در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان که در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: از آنجایی که مرکز استان نمی تواند به صورت مستمر بر واحدهای نانوایی تا دورترین نقاط استان نظارت کند باید بازرسی بر واحدهای نانوایی بومی و منطقه ای شود.

وی اضافه کرد: وظیفه مدیران ستادی مدیریت و سیاستگذاری است و باید از اتحادیه ها و صنف نانوایی و همچنین مسئولان محلی برای نظارت میدانی استفاده کرد.

قاسمی با بیان اینکه نان به عنوان قوت غالب مردم شناخته می شود، گفت: زمانی سیاستگذاری ها و مدیریت، ارزشمند خواهد بود که جامعه هدف ما یا همان مصرف کننده بتواند از نان با کیفیت و مناسب استفاده کند.

دادستان قزوین تصریح کرد: بهتر است از تصمیمات خوب گذشته استفاده کنیم و با رفع نواقص از آزمون و خطای مجدد پرهیز نماییم؛ گاهی اوقات لازم است که برخی شهرستان ها قوانین نظارتی خاصی را اجرایی کنند که این مهم باید در ادامه نظارت ها رعایت شود.

قاسمی بر برخورد سفت و سخت با نانواهای متخلف تاکید کرد و گفت: هیچ نهاد نظارتی حق ندارد در مقابله با متخلفان مماشات کند و برخوردها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان قزوین: نظارت بر نانوایی های استان بومی و منطقه ای شود

دادستان قزوین: نظارت بر نانوایی های استان بومی و منطقه ای شود