مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 21:072022-01-29سياسي

امنیت و مردم سالاری دینی دستاورد عظیم انقلاب اسلامی است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: امنیت و مردم سالاری دینی 2 دستاورد عظیم انقلاب اسلامی است که در 4 دهه اخیر به اعتلای نظام اسلامی کمک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر شنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری نیر اظهار کرد: دهه فجر یادآور دلاوری ها و سلحشوری های ملت ایران در شکستن ابهت نظام استبدادی و استکباری و برپا کردن پرچم هویت اسلامی و ارزشی بود که همچنان این نهضت عظیم تبلور و تجلی ارزشی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در سایه این دستاوردهای ارزشمند به عزت و عظمت واقعی رسیدند، تصریح کرد: هر چند در کشور برخی مشکلات اقتصادی و نارسایی ها به دلیل تحریم و تهدید دشمنان مردم ما را اذیت می کند اما امروز جمهوری اسلامی ایران به فریاد عظیم ملت های مسلمان در برابر یاوه گویان و ایادی کفر تبدیل شده تا زمینه صلابت امت اسلامی فراهم آید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ما در همه شهرها و روستاها دستاورد عظیم انقلاب اسلامی را به عینه مشاهده می کنیم که در همین شهرستان نیر بخش عظیمی از روستاها از نعمت راه، آب، برق، گاز و سایر امکانات بهره مند بوده و بالاتر از آن امنیت و آرامش در این کشور در شهرها و روستاها برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و مردم سالاری دینی دستاورد عظیم انقلاب اسلامی است

امنیت و مردم سالاری دینی دستاورد عظیم انقلاب اسلامی است