مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 21:122022-01-29سياسي

پیام تبریک جداگانه آیت الله رییسی برای رییس شورای ملی و رییس جمهوری قزاقستان


رییس جمهور کشورمان در پیام های جداگانه ای فرارسیدن سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان ایران و قزاقستان را به نورسلطان نظربایف پیشوای ملت و رییس شورای ملی و قاسم ژومارت توکایف رییس جمهور این کشور تبریک گفت.

- به مناسبت فرارسیدن سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک صورت گرفت؛ پیام تبریک جداگانه آیت الله رییسی برای رییس شورای ملی و رییس جمهوری قزاقستان رییس جمهور کشورمان در پیام های جداگانه ای فرارسیدن سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان ایران و قزاقستان را به نورسلطان نظربایف "پیشوای ملت و رییس شورای ملی" و قاسم ژومارت توکایف رییس جمهور این کشور تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیام به نورسلطان نظربایف پیشوای ملت و رییس شورای ملی جمهوری قزاقستان با اشاره به نگاه مثبت و بی طرفانه این کشور برای حل مسأله هسته ای ایران، آورده است: اطمینان دارم مسیر روابط دو کشور، با اراده و تلاش متقابل همچنان در جهت رفاه دو ملت و در راستای تأمین و تحکیم صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی تداوم خواهد یافت.

متن پیام رییس جمهور کشورمان خطاب به رییس شورای ملی جمهوری قزاقستان به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای نورسلطان نظربایف پیشوای ملت و رییس شورای ملی جمهوری قزاقستان سی امین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک جداگانه آیت الله رییسی برای رییس شورای ملی و رییس جمهوری قزاقستان

پیام تبریک جداگانه آیت الله رییسی برای رییس شورای ملی و رییس جمهوری قزاقستان