مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 21:572022-01-29اقتصادي

تحول اقتصادی و بانکی به نفع مردم اطلاع رسانی شود


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران گفت: طرح تحول اقتصادی و بانکی به نفع مردم باید اطلاع رسانی شود چراکه در راهبردهای جدید ارتباط کاری تولیدکنندگان، - مردم و بانک ها در حال اصلاح است.

سید اسماعیل هاشمی در گردهمایی سراسری وبیناری مدیران شبکه بانکی کشور، با عنوان تحول نظام بانکی به نفع مردم با محور بررسی و پیگیری دستورات مهم بانکی رییس جمهوری به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی در ساری اظهار کرد: در شرایط اقتصادی حاضر، باید نظام بانکی برای توسعه مازندران هماهنگ عمل کنند و با نگاه تک بعدی و جزیره ای به هیچ عنوان نمی توانیم در مسیر اشتغال و تولید، تحول ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تحول اقتصادی و بانکی به نفع مردم که توسط دولت سیزدهم در جریان است، باید برای آحاد جامعه تبیین و اطلاع رسانی شود چراکه در راهبردهای جدید ارتباط کاری تولیدکنندگان، مردم و بانک ها در حال اصلاح است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران اضافه کرد: در مسیر تحولی برای ارائه تسهیلات، باید تمام مراحل اخذ مدارک از مشتری، الکترونیکی باشد چرا که با هوشمند سازی این طرح از احتمال خطا و یا انجام سخت گیری کاذب از سوی بانک ها جلوگیری می شود.

هاشمی ادامه داد: در کنار حمایت از کسب و کارهای خرد، دولت سیزدهم توجه ویژه ای به بازگشایی و بازگرداندن واحدهای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول اقتصادی و بانکی به نفع مردم اطلاع رسانی شود

تحول اقتصادی و بانکی به نفع مردم اطلاع رسانی شود