مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 22:022022-01-29سياسي

شایسته سالاری و تعامل با نخبگان شاخصه های انتصاب مدیران است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: شایسته سالاری، توانمندی و تعامل با نخبگان شهرستان ها شاخصه های استانداری در انتصاب مدیران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، سید هادی طباطبایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار طرقبه شاندیز گفت: ما مکلفیم در سایه نظام اسلامی زندگی کنیم.

تلکیف دینی ما مشخص است.

بیش از هزار و دویست سال است که حضرت تکلیف ما را فرمودند، ولی تا سال 57 این اتفاق نیفتاد تا این که امت بزرگ و ملت مسلمان ایران قیام کرد و نظام جمهوری اسلامی را برای خودش انتخاب کرد و خواست زیر ولایت مطلقه فقیه زندگی خود را ادامه دهد.

 وی افزود: مدیر باید اخلاق و رفتار و ادب اسلامی را در خودش الگو کرده باشد.

شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی فرموند: اگر می خواهیم شهید شویم باید شهید زندگی کنیم، اگر بخواهیم مدیر جمهوری اسلامی ایران در هر رده ای باشیم باید مسلمان زندگی کنیم، باید ملکه اسلام و تقوا را در خودمان پرورش داده باشیم، رهبر فرزانه انقلاب بارها فرموند که مسئولان بیشتر نیاز به خودسازی دارند.

طباطبایی در ادامه گفت: مدیر نظام اسلامی یعنی مدیری که در اخلاق فردی و اخلاق اجتماعی و اخلاق اداری ملکه اسلام در او جای گرفته باشد، در سال 57


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایسته سالاری و تعامل با نخبگان شاخصه های انتصاب مدیران است

شایسته سالاری و تعامل با نخبگان شاخصه های انتصاب مدیران است