مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 23:372022-01-29بين الملل

کنگره ملی: راهکار بحران یمن، خروج نیروهای خارجی و توقف حملات ائتلاف سعودی است


حزب «کنگره ملی» یمن تأکید کرد که راهکار بحران این کشور، توقف حملات ائتلاف متجاوز، لغو محاصره، تضمین بازسازی و خروج نیروهای خارجی از یمن و فراهم کردن فضای گفت وگوی یمنی-یمنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب کنگره ملی یمن امروز شنبه با انتشار بیانیه ای جنایات اخیر ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی-آمریکایی در صعده، الحدیده و صنعاء را محکوم کرد.

پایگاه خبری انصارالله ، ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، پس از گذشت هفت سال که پیروزی ایستادگی مردم یمن در برابر طرحهای کشورهای ائتلاف متجاور را نشان داد، این تنش زایی، هیچ نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

کنگره ملی همچنین هر گونه تلاش دولت آمریکا یا سایر طرفهای برای تروریستی خواندن جنبش انصارالله را مردود عنوان کرد.

در این بیانیه تأکید شد که چنین موضعگیریهایی از سوی آمریکا، به سود یمن نیست و فرآیند تحقق صلح را با مشکل مواجه خواهد کرد.

کنگره ملی تأکید کرد که راهکار بحران یمن، توقف حملات ائتلاف متجاوز، لغو محاصره، تضمین بازسازی و خروج نیروهای خارجی از یمن و فراهم کردن فضای گفت وگوی یمنی-یمنی برای حل مشکلات این کشور به دور از هر گونه مداخله خارجی است.

در همین راستا، قبایل و ساکنان شهر بنی حشیش در استان صنعاء یمن امروز تجمعی را در محکومیت تجاوزات ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی-آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی: راهکار بحران یمن، خروج نیروهای خارجی و توقف حملات ائتلاف سعودی است

کنگره ملی: راهکار بحران یمن، خروج نیروهای خارجی و توقف حملات ائتلاف سعودی است