مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 23:522022-01-29اجتماعي

آموزش مدارس خرم آباد در مقطع ابتدایی مجازی شد


آموزش مدارس شهرستان در مقطع ابتدایی مجازی شد.

- ایسنا/لرستان فرماندار خرم آباد گفت: آموزش مدارس شهرستان در مقطع ابتدایی مجازی شد.

جعفر طولابی در جلسه ستاد کرونا که امروز نهم بهمن ماه برگزار شد، با اشاره به سرعت تغییر رنگ بندی کرونایی شهرستان های مختلف کشور از جمله خرم آباد، دلیل این تغییرات سریع را سرعت بالای شیوع و همه گیری سویه اُمیکرون اعلام و آمادگی هر چه بیشتر اعضای ستاد و اجرای تمهیدات لازم را خواستار شد.

وی آمادگی همه جانبه اداره بهداشت شهرستان ازنظر دارویی و درمانی را بسیار مهم ارزیابی کرده و رفع کمبودهای احتمالی را ضروری دانست.

فرماندار خرم آباد با اشاره به تصمیم ستاد استانی کرونا مبنی بر مجازی شدن مقطع ابتدایی به مدت یک هفته، از مسئولین آموزش وپرورش خواست، آموزش حضوری سایر مقاطع با رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی انجام شود.

طولابی خواستار راه اندازی گشت های تخصصی و مشترک دستگاه های متولی و تشدید نظارت ها مانند زمان پیک قبلی و کنترل دقیق تمامی مراکز خصوصاً مراکز تجمعی نظیر رستوران ها و مراکز اقامتی شد.

وی فعالیت همه صنوف خرم آباد و سالن های ورزشی و هتل ها و رستوران ها و همچنین ناوگان حمل ونقل درون و برون شهری را بر اساس سامانه هوشمند کنترل بیماری کرونا منوط به داشتن کارت واکسن و رعایت کامل پروتکل های به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مدارس خرم آباد در مقطع ابتدایی مجازی شد

آموزش مدارس خرم آباد در مقطع ابتدایی مجازی شد