مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 00:072022-01-29سياسي

در پشت نمایشگاه مجازی کتاب چه می گذرد؟


یک متخصص فضای ابری از تغییرات سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب در استفاده از خدمات فضای ابری و نیز دیگر حوزه ها می گوید و به بهبود وضعیت این بستر نسبت به تجربه نخست خود اشاره می کند.

- صابر مسگر، مسئول تیم CDN شرکت ابر آروان و برنامه نویس در گفت وگو با ایسنا درخصوص راهکارهایی برای بهبود وضعیت سایت دومین نمایشگاه کتاب، به ویژه ضرورت استفاده از سرویس های ابری، با توجه به اختلالات و تجربیات مربوط به نخستین دوره این رویداد ، اظهار کرد: نمایشگاه مجازی کتاب سال گذشته از سرویس CDN ابر آروان استفاده می کرد، امسال هم از بخشی از محصولات آروان استفاده می کنند اما دیگر از CDN استفاده نمی کنند.

او در عین حال توضیحی درخصوص سرویس CDN و مزایای آن داد و گفت: سرویس CDN آروان چندین خدمت را تحت عنوان CDN شبکه تولید محتوا ارائه می دهد؛ یکی از آن ها بحث DNS ابری است، یا سرویس دیگری که در آپ تایم بودن، دان تایم بودن و همچنین کیفیت پاسخگویی در تجربه کاربری خیلی تاثیر دارد، سرویس Cloud CDN است که جزء سریع ترین سرویس های DNS در سراسر است.

CDN عملا ترافیک بازدیدکننده های وب سایت را قبل از این که به سرورهای اصلی سایت برسد، از سرورهای CDN عبور می دهد و در حین عبور این ترافیک، خدمات متنوعی ارائه می شود؛ از جمله این که می توان با الگوهای موجود درخواست های مخرب را شناسایی و آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پشت نمایشگاه مجازی کتاب چه می گذرد؟

در پشت نمایشگاه مجازی کتاب چه می گذرد؟