مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 00:122022-01-29فرهنگي

حکایت تحول صداوسیما در گفته های یک مدیر


مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو با بیان اینکه ساختارهای لازم الاجرایی صداوسیما تناسبی با یک سازمان چابک رسانه ای ندارد، گفت: واقعیت این است که در یک شبکه رادیو و تلویزیونی محوریت با تیم تولید و عوامل تولید و تهیه کننده است که ما از آن غافل بوده ایم؛ - اما اتفاق مهم این است که بدنه ی سازمان را اقناع و با خود همراه کنیم.

محسن سوهانی ـ مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو و مدیر رادیو نمایش با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره ی روند چابک سازی و مدیریت رسانه و چالش های آن در دنیای امروز ـ آنگونه که باید باشد و آنگونه که هست ـ به اظهار نظر پرداخت و به پرسش هایی در این زمینه پاسخ گفت.

این مدیر رسانه همچنین از رویکرد جدید رادیو نمایش به برنامه سازی و تعامل با مخاطب اشاره کرد و درباره برنامه های در حال پخش این شبکه و همچنین برنامه هایی که در آینده نزدیک قرار است تولید شوند، خبرهایی را اعلام کرد.

تغییر محتوای شبکه های رادیویی با تغییر رویکرد صداوسیما ، رسانه ملی و مردم؛ تقابل یا تفاهم ، وضعیت دریافتی هنرمندان رادیو نمایش ، بازگشت برنامه های ترکیبی به رادیو نمایش و ویژه برنامه های نوروز و رمضان 1401 این شبکه رادیویی دیگر محورهای مورد بحث با حضور مدیر رادیو نمایش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت تحول صداوسیما در گفته های یک مدیر

حکایت تحول صداوسیما در گفته های یک مدیر