مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 00:122022-01-29سياسي

نمایشگاه دائمی ویژه محصولات بانوان مهارت آموخته کارآفرین بروجرد ایجاد می شود


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه دائمی ویژه محصولات بانوان مهارت آموخته کارآفرین شهرستان ایجاد می شود.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه دائمی ویژه محصولات بانوان مهارت آموخته کارآفرین شهرستان ایجاد می شود.

عباس گودرزی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بانوان مهارت آموخته و کارآفرین بروجرد که نهم بهمن ماه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران این شهرستان صورت گرفت، ضمن بازدید از غرفه های این نمایشگاه و استقبال از ترویج آموزش های مهارتی بازار محور ویژه بانوان، اظهار کرد: افزایش اثربخشی و کارایی آموزش های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای بانوان، رشد و توسعه اشتغال زنان به ویژه در حوزه مشاغل خانگی به منظور رونق اقتصاد خانوار، بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: در این راستا، مشارکت کارآفرینان بخش خصوصی و فعالان اقتصادی علاقه مند در توسعه کارآفرینی و نیز ارگان های حمایتی، با فراهم کردن شرایط دریافت تسهیلات کم بهره می تواند در رونق بازار کسب وکار و ایجاد مشاغل پایدار بسیار مؤثر و نقش آفرین باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس قول مساعد جهت راه اندازی و ایجاد نمایشگاه دائمی ویژه بانوان مهارت آموخته کارآفرین در مسجد امام خمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دائمی ویژه محصولات بانوان مهارت آموخته کارآفرین بروجرد ایجاد می شود

نمایشگاه دائمی ویژه محصولات بانوان مهارت آموخته کارآفرین بروجرد ایجاد می شود