مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 00:172022-01-29بين الملل

دیدارنخست وزیر اردن با همتای اماراتی در ابوظبی


نخست وزیر اردن روز شنبه در سفر به امارات ضمن انتقال پیام پادشاه کشورش برای ولی عهد ابوظبی با همتای اماراتی خود درباره روابط دوجانبه گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بشر الخصاونه نخست وزیر اردن پیام شفاهی عبدالله دوم شاه اردن را به شیخ محمد بن زاید آل نهیان ولی عهد ابوظبی انتقال داد.

خبرگزاری اردن(بترا) گزارش داده که در این پیام تمایل امان  به تقویت روابط با ابوظبی در زمینه های مختلف آمده و همچنین تاکید شده از آنجایی که امنیت  امارات بخشی از امنیت اردن است، مقامات امان  حمایت همیشگی خود را از امارات اعلام می دارند.

الخصاونه عملیات نظامی نیروهای مسلح یمن در عمق امارات را که در پاسخ به تجاوز نظامی این کشور در یمن انجام شده است، محکوم کرد و گفت که در برابر هر آنچه امنیت کشور امارات را هدف بگیرد در کنار آن است.

وی تاکید کرد: عمق روابط برادرانه و راهبردی که دو کشور را متحد می کند و راه های حمایت و تقویت آنها در زمینه های مختلف در خدمت منافع دو کشور و ملت برادر است.

آل نهیان، نخست وزیر اردن نیز بر روابط برادرانه راهبردی بین دو کشور و بر ادامه تحکیم این روابط در زمینه های مختلف و ادامه رایزنی و هماهنگی بین دو کشور در زمینه مسائل مختلف عربی، منطقه ای و بین المللی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارنخست وزیر اردن با همتای اماراتی در ابوظبی

دیدارنخست وزیر اردن با همتای اماراتی در ابوظبی