مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 08:222022-01-30سياسي

برگزیدگان مرحله اول المپیاد نانو سال آینده در رقابت های مرحله دوم حاضر می شوند


برگزیدگان مرحله اول سیزدهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو که در 8 بهمن ماه برگزار شد، در اردیبهشت ماه سال آینده در مرحله دوم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

- برگزیدگان مرحله اول سیزدهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو که در 8 بهمن ماه برگزار شد، در اردیبهشت ماه سال آینده در مرحله دوم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیزدهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو همراستا با سایر المپیادهای علمی، در روز 8 بهمن ماه سال جاری با مشارکت بیش از 3500 داوطلب در سراسر کشور برگزار شد.

این دوره از المپیاد توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به مرحله اجرا رسید.

المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو ترکیبی از رقابت همزمان در حیطه تئوری و عملی است که مباحث اصلی در علوم و فناوری نانو را در برمی گیرد و این رویداد به منظور آماده‏ سازی داوطلبان برای حضور در مراحل مختلف المیپاد، برگزار می شود.

به نقل از ستاد نانو، برگزیدگان مرحله اول این المپیاد، در مرحله دوم در اردیبهشت سال 1401 با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در نهایت، 40 نفر از برگزیدگان نهایی در دوره آموزشی تابستان شرکت می کنند؛ در دوره تابستان که در واقع مرحله نهایی المپیاد محسوب می شود، دارندگان مدال های طلا، نقره و برنز مشخص خواهند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مرحله اول المپیاد نانو سال آینده در رقابت های مرحله دوم حاضر می شوند

برگزیدگان مرحله اول المپیاد نانو سال آینده در رقابت های مرحله دوم حاضر می شوند