مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 08:322022-01-30اقتصادي

اقدامات نظارتی در بازار آذربایجان شرقی تشدید می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: از طریق بازرسی های میدانی، نظارت های سیستمی و گشت های مشترک نظارتی به شدت با متخلفان و سودجویانی که قصد برهم زدن آرامش بازار را دارند و با تخلفات خود به معیشت شهروندان آسیب می رسانند، - برخورد خواهد شد.

صابر پرنیان در جلسه هماهنگی نظارت بر بازار استان با اشاره به تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز در زمینه ی توجه به مسائل حوزه بازار گفت: با تلاش مضاعف، برنامه ریزی های دقیق و تعامل با سایر دستگاه های نظارتی به ویژه جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه ها، اجازه نخواهیم داد معدود متخلفان، با اجحاف در حق مردم، اعتبار اصناف و بازاریان خوش نام و قانونمند استان را دست مایه سودجویی های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: پاسخگویی به مردم تکلیف و وظیفه همگی ما است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با توجه به مأموریت ها و سیاست های ابلاغی وزارت صمت پیگیری مطالبات مردمی را در رأس برنامه های خود قرار داده است.

نظارت و بازرسی های مستمر از بازار آذربایجان شرقی انجام می شود معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان نیز در ادامه جلسه با اشاره به اجرایی شدن قانون انتزاع و واگذاری تمامی مسئولیت های نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی و مواد غذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات نظارتی در بازار آذربایجان شرقی تشدید می شود

اقدامات نظارتی در بازار آذربایجان شرقی تشدید می شود