مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 09:022022-01-30اقتصادي

افزایش 9 درصدی صید ماهیان استخوانی در گیلان


مدیرکل شیلات گیلان، با اشاره به افزایش 9 درصدی صید ماهیان استخوانی در گیلان، افزود: از این میزان ماهی صید شده، 53 درصد کفال، 44 درصد سفید و بقیه از انواع دیگر ماهیان نظیر سیم، - سوف و کپور است.

عظیم مدبری در گفت وگو با ایسنا، از افزایش صید ماهیان استخوانی خبر داد و اظهار کرد: از 20 مهر که فصل صیادی در گیلان آغاز شده تاکنون صیادان 808 تن ماهی استخوانی به ارزش 85 میلیارد تومان از خزر صید کرده اند.

وی با اشاره به افزایش 9 درصدی صید ماهیان استخوانی در گیلان، افزود: از این میزان ماهی صید شده، 53 درصد کفال، 44 درصد سفید و بقیه از انواع دیگر ماهیان نظیر سیم، سوف و کپور است.

مدیرکل شیلات گیلان، با بیان اینکه گیلان 4000 صیاد دارد، تصریح کرد: 47 تعاونی پره صیادی در گیلان فعال است که صید قاچاق مهمترین مشکلات این صیادان است.

مدبری، علت اصلی افزایش میزان صید ماهی نسبت به سال گذشته در استان گیلان را افزایش تلاش صیادی به عبارتی افزایش 23 درصدی تعداد پره کشی در استان دانست.

وی با اشاره به وضعیت تولید خاویار در گیلان از ابتدای سال تاکنون، گفت: در هشت ماهه نخست سال 1400 میزان 800 کیلوگرم خاویار در استان تولید شد که این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 9 درصدی صید ماهیان استخوانی در گیلان

افزایش 9 درصدی صید ماهیان استخوانی در گیلان