مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 09:072022-01-30سياسي

انقلاب اسلامی موجب عزت و اقتدار ایران در همه زمینه ها شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آستانه دهه فجر و چهل سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی انتظامی، - در آستانه دهه فجر و چهل سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی انتظامی، برنامه های فرهنگی معرفتی بصیرتی انتظامی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آستانه دهه فجر و چهل سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی انتظامی، برنامه های فرهنگی معرفتی بصیرتی انتظامی را تشریح کرد.

سردار بهرامی گفت: محتوای برنامه های امسال دهه فجر در انتظامی بیان ماهیت دینی و اعتقادی انقلاب، نقش رهبری حضرت امام ره و حضور و حمایت اقشار مختلف مردم از انقلاب، تشریح و تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف سیاسی فرهنگی اجتماعی علمی و اقتصادی و .

برای نسل جوان انتظامی و اشاره به مجاهدت ها و ایثار گری های شهدای عزیز خواهد بود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی افزود: بیش از صد عنوان برنامه فرهنگی معرفتی و بصیرتی در همه یگان های انتظامی، مراکز آموزشی و علمی، مجتمع های مسکونی و مراکز تفریحی و رفاهی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی اجرا می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی موجب عزت و اقتدار ایران در همه زمینه ها شده است

انقلاب اسلامی موجب عزت و اقتدار ایران در همه زمینه ها شده است