مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 09:072022-01-30اقتصادي

برای شکست دشمن در جنگ اقتصادی؛ گران فروشی نکنیم


رقابت غیرمنصفانه و مسابقه ناعادلانه بین درآمد و گرانی در نهایت سبب خواهد شد تا قیمت کالا و خدمات در حدی اشباع شود که کمتر کسی قدرت خرید آنها را داشته باشد.

- خبرگزاری فارس ـ اراک، همه باید این موضوع را درک کنیم که اگرچه به ظاهر با گران فروختن خدمات و کالای خودمان سود می بریم، اما باید درک کنیم که سود حاصل از گران فروشی علاوه بر عقوبت دنیوی و ٱخروی، در نهایت برای کشور، جامعه و نسل آینده (حتی فرزندان خود ما) مشکلات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

  این گونه درآمدها نه تنها حرام و مقطعی و کوتاه مدت است، بلکه می تواند توقف کامل چرخه تولید و سرانجام، ورشکستگی افراد را در پی داشته باشد.

  مهم تر این که اگرچه در ظاهر ممکن است در یک بخش و در یک موضوع مثل دریافت اجاره خانه، فروش ملک، فروش کالاهای اساسی و امثال آن) سود قابل توجهی نصیب ما شود، اما چون در چرخه رقابت قرار گرفته ایم، قطعٱ برای تأمین نیازهای خودمان در سایر موضوعات، مجبوریم چند برابر میزان دریافتی هزینه کنیم.

 این رقابت غیرمنصفانه و مسابقه ناعادلانه بین درآمد و گرانی در نهایت سبب خواهد شد تا قیمت کالا و خدمات در حدی اشباع شود که کمتر کسی قدرت خرید آنها را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای شکست دشمن در جنگ اقتصادی؛ گران فروشی نکنیم

برای شکست دشمن در جنگ اقتصادی؛ گران فروشی نکنیم