مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-30سياسي

طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار اصلاح شد


نمایندگان مجلس با برخی اصلاحات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارپارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز یکشنبه (10 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی موادی از طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار اعاده شده از شورای نگهبان، با اصلاح عبارتی  ماده 1 مصوبه موافقت کردند.

براساس ماده 1 مصوبه اصلاح شده، کلیه مجوزهای کسب وکارهای تأییدمحور که شرایط أخذ مجوزشان پس از اتمام مهلت مندرج در صدر این ماده و تأیید هیأت وزیران توسط مرجع صادرکننده مجوز در درگاه ملی مجوزهای کشور بارگذاری نشود با تشخیص هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار و پس از تایید هیأت وزیران به مجوز ثبت محور تغییر پیدا می کنند و هیأت وزیران موظف است ظرف مدت یک ماه نسبت به مصادیق مذکور اتخاذ تصمیم نماید.

سازمان بازرسی کل کشور و هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار موظفند رییس و یا مدیران، مسؤولان و اشخاصی که کوتاهی نمودن آنها در این خصوص محرز است را به حسب مورد شورای رقابت یا هیأت تخلفات اداری معرفی کند.

در طول زمان بهره برداری از مجوزهای ثبت محور پس از اعتراض اشخاص حقیقی یا حقوقی، اتحادیه های صنفی، تشکل ها یا دستگاههای اجرایی ذی ربط با ارائه دلایل توجیهی به هیأت مقررات زدایی و بهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار اصلاح شد

طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار اصلاح شد