مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-30اقتصادي

حرف ها و وعده های پوچ مهمترین عامل بی اعتمادی به بورس است


عوامل مختلفی در ازبین رفتن اعتماد به بورس دخیل هستند که مهم ترینش حرف ها و وعده های پوچ دولتمردان است.

- ایسنا/اردبیل کارشناس بازار سرمایه گفت: عوامل مختلفی در ازبین رفتن اعتماد به بورس دخیل هستند که مهم ترینش حرف ها و وعده های پوچ دولتمردان است.

مهدی مدنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اعتماد و انگیزه مهم ترین رکن برای انجام سرمایه گذاری و معاملات در بازار سهام است و در چند سال اخیر بازار سرمایه از بی برنامگی و بی اعتمادی به سیاست گذار رنج می برد.

وی ادامه داد: در یک سال اخیر بازار سه مدیر جدید به خود دید و این موضوع باعث شد که هر مدیر، راهکاری که برای نجات بازار در نظر می گیرد به سرانجام نرسد و چند ماه هم می شود که بازار سرمایه برخلاف وعده های دولت جدید که گفته بود بورس اولویت اول ماست، وضعیت مطلوبی ندارد.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، رفتارهای غیرحرفه ای و تبلیغات وسیعی از زبان برخی مسئولان و برخی مدیران شرکت ها باعث شد مردم عادی بدون حتی یک روز تجربه معامله گری در پیک قیمت ها وارد بازار شوند و در ادامه با سقوط بازار در ضررهای سنگین و آسیب های روحی شدید قرار بگیرند.

مدنی اضافه کرد: هرچند در اکثر بازارهای مالی در جهان، مردم عادی آخرین افرادی هستند که اقدام به خرید سهام می کنند اما این تبلیغات گسترده و هماهنگ در پیک قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف ها و وعده های پوچ مهمترین عامل بی اعتمادی به بورس است

حرف ها و وعده های پوچ مهمترین عامل بی اعتمادی به بورس است