مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-30سياسي

رفع مشکلات عمرانی گرمه در دستور کار فرماندار جدید شهرستان باشد


استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشکلات زیرساختی شهرستان گرمه، گفت: رسیدگی به مشکلات شهرستان به ویژه در حوزه عمرانی باید سرلوحه کار فرماندار گرمه باشد.

- ، محمد رضا حسین نژاد صبح یک شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گرمه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات شهرستان به ویژه در حوزه عمرانی باید سرلوحه کار فرماندار شهرستان گرمه باشد.

استاندار خراسان شمالی خطاب به فرماندار جدید گفت: باید با بهره مندی از عنصر مهم وحدت و همدلی در پیشبرد سیاست های توسعه ای به ویژه در حوزه عمرانی تلاش شود.

وی با بیان اینکه در بحث اعتبارات تملک دارایی ظرف اعتبارات در کشور محدود است، افزود: باید با بهره مندی از ظرفیت ها و داشته های استان موجب تحرک در بخش های تولید و صادرات شویم و در این راستا از موضوع شناسایی نیازهای کشورهای همسایه و بازاریابی فروش محصولات در داخل و خارج از کشور غفلت نکنیم.

حسین نژاد تصریح کرد: نماینده عالی دولت در شهرستان گرمه باید با کمک شورای تأمین امنیت را برقرار کند و در ادامه با بهره مندی از ظرفیت نخبگان پتانسیل ها و داشته های شهرستان را به فعل رسانده و تقویت کند تا موجب ایجاد اشتغال و افزایش سطح درآمد مردم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات عمرانی گرمه در دستور کار فرماندار جدید شهرستان باشد

رفع مشکلات عمرانی گرمه در دستور کار فرماندار جدید شهرستان باشد