مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-30سياسي

بهترین مدل سربازی«داوطلب بسیجی»حضرت امام(ره) است


نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: این مدل سربازی در دین ما وجود ندارد و کاملا وارداتی است و نیاز به اصلاح اساسی دارد که داوطلب بسیجی بهترین مدل سربازی از سوی حضرت امام(ره) بود.

- با اشاره به لزوم اصلاح نظام سربازی اظهار داشت: اصلاح نظام سربازی در دستور کار مجلس قرار دارد اما به دلیل اینکه ستاد کل نیروهای مسلح برنامه مشخصی برای تغییر نظام وظیفه عمومی ندارد، عملاً این موضوع به نتیجه نخواهد رسید.

وی ادامه داد: علی رغم تبعات اجتماعی زیاد سربازی اجباری که قانونی وارداتی از زمان رضاخان با الگوگیری از اروپا وارد کشور شده است، بسیاری از مراجع معتقدند که سربازی به لحاظ شرعی واجب کفایی است و با وجود نیروهای مسلح حقوق بگیر و سرباز، سربازی موضوعیت خود را از دست می دهد.

داوطلب بسیجی بهترین مدل سربازی حضرت امام (ره) نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در آیات قران هم تاکید شده که ارتش دائم داشته باشیم اما در اسلام به این شکل نبوده است، حضرت امام (ره) بهترین مدل سربازی را در دنیا خلق کرد که اسم آن را داوطلب بسیجی نامید.

وی ادامه داد: به عبارتی ما باید نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی داشته باشیم و تنها در مواقع ضروری از ظرفیت داوطلب بسیجی و به فرموده رهبر معظم انقلاب از غیرت دینی بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین مدل سربازی«داوطلب بسیجی»حضرت امام(ره) است

بهترین مدل سربازی«داوطلب بسیجی»حضرت امام(ره) است