مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-30اجتماعي

علاقه توریست های خارجی به حضور در کویر لوت


صنعت بیابان گردی و کویر نوردی بسیار مورد علاقه آفرود بازان و طبیعت دوستان  قرار گرفته و همین امر موجب شده تا توریست های خارجی علاقه مند به حضور در کویر لوت باشند خصوصا که بیابان لوت ثبت جهانی شده و در زمره نقاط هدف گردشگران خارجی قرار گرفته است .

- ایسنا/البرز یک پیشکسوت کویرنوردی گفت: صنعت بیابان گردی و کویر نوردی بسیار مورد علاقه آفرود بازان و طبیعت دوستان  قرار گرفته و همین امر موجب شده تا توریست های خارجی علاقه مند به حضور در کویر لوت باشند خصوصا که بیابان لوت ثبت جهانی شده و در زمره نقاط هدف گردشگران خارجی قرار گرفته است .

کویر نوردی در نوع خود می تواند بسیار جذاب باشد.

برای آنکه بتوانیم در این راه قدم برداریم باید عاشق کویر و بیابان باشیم، باید عاشق شن های کویر،آسمان پر از ستاره و گرمای سوزانش باشیم.

چند سالی است که حرفه بیابان گردی و بیراهه نوردی توسط گروهی از علاقه مندان به این صنعت گردشگردی رونق زیادی پیدا کرده است.

حضور توریست های خارجی برای دیدن جاذبه های زیبای کویر و بیابان نوردی کشورمان در کویر لوت هم به این مناطق بکر و زیبا رنگ و بوی خاصی بخشیده است .

وحید نیک فر پیشکسوت بیابان گردی و کویرنوردی یکی از این افرادی است که چندین سال در زمینه جذب توریست و کویر نوردی همراه با برادر خود به جاذبه های کویری و بیابان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه توریست های خارجی به حضور در کویر لوت

علاقه توریست های خارجی به حضور در کویر لوت