مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-30سياسي

دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان معطر به خاطرات شهدا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در نشست هماهنگی تدوین دایره المعارف شهدای دفاع مقدس، جمالی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، - دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان معطر به خاطرات شهدا می شود نشست هماهنگی تدوین دایره المعارف شهدای دفاع مقدس با حضور رییس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در سالن همایش های شهید هنری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در نشست هماهنگی تدوین دایره المعارف شهدای دفاع مقدس، جمالی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام به اهمیت و نقش جایگاه این بانوی مکرم پرداخت.

وی با توصیف جایگاه شهدا و عدم درک صحیح از این جایگاه؛ تدوین دایره المعارف شهدای دفاع مقدس را کار بسیار ارزشمند دانست و از دکتر رنجبر کریمی که از علاقمندان به شهدا و ارزش های دفاع مقدس، پیشنهاد دهنده و همچنین پیگیر تدوین دایره المعارف دفاع مقدس اند، تشکر کرد.

رنجبر کریمی رییس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در این جلسه پس از قرائت دعای سلامتی حضرت امام زمان (عج) و یادکرد از شهدای دفاع مقدس، 1000 شهید شهرستان رفسنجان و سه شهید گمنام دانشگاه به تبیین این طرح با استناد به خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر تدوین دایره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان معطر به خاطرات شهدا می شود

دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان معطر به خاطرات شهدا می شود