مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-30سياسي

نیک بین: هیچ کشوری را در جهان به عنوان اسراییل به رسمیت نمی شناسیم


یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط با دیگر کشورها گفت: ما هیچ کشوری، هیچ سرزمینی، هیچ استان، هیچ شهر و حتی هیچ طویله ای را در جهان به عنوان اسراییل به رسمیت نمی شناسیم.

- یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط با دیگر کشورها گفت: ما هیچ کشوری، هیچ سرزمینی، هیچ استان، هیچ شهر و حتی هیچ طویله ای را در جهان به عنوان اسراییل به رسمیت نمی شناسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام جواد نیک بین در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس در جریان بررسی لایحه موافقتنامه میان ایران و نیکاراگوئه گفت: ما با همه کشورهای جهان می توانیم ارتباط داشته باشیم، البته این که می گوییم کشورها یعنی منهای رژیم صهیونیستی.

ما هیچ کشوری، هیچ سرزمینی، هیچ استان، هیچ شهر و حتی هیچ طویله ای را در جهان به عنوان اسراییل به رسمیت نمی شناسیم.

نماینده مردم کاشمر در مجلس افزود: تا به حال عهدنامه ها، قراردادها و موافقتانامه هایی میان ایران و برخی دیگر کشورها منعقد شده است، هر ماه دولت آقای رییسی 10 هزار میلیارد تومان باید برای پرداخت قرض های دولت گذشته صرف کند که بخش زیادی از آن به واسطه قراردادها و عهدنامه هایی است که از چشم مجلس به دور بوده و به تصویب رسیده است، مانند کرسنت ها که تصویب شد و امثال ویلموتس ها قرارداد منعقد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک بین: هیچ کشوری را در جهان به عنوان اسراییل به رسمیت نمی شناسیم

نیک بین: هیچ کشوری را در جهان به عنوان اسراییل به رسمیت نمی شناسیم