مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-30اقتصادي

علت کندن هر روزه خیابان ها چیست؟


معاون مهندسی و توسعه شرکت فاضلاب تهران علت کندن چندباره خیابان های تهران برای فاضلاب را تشریح کرد و گفت: این موضوع دلایل متعددی دارد و عمدتا به دلیل اینکه باید هماهنگی بین بخش های مختلف صورت بگیرد، - مجبور به انجام این کار هستیم.

مسعودرضا ثامنی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در حالت معمول یکبار طرح شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا می شود و یکبار نصب انشعاب روی خطی که کار شده است، صورت می گیرد، اظهار کرد: نمی توان به طور همزمان هم شبکه را اجرا و هم نصب انشعاب را انجا م داد.

وی درباره چرایی این مساله، اظهار کرد: ممکن است یکی از محله ها آماده نصب انشعاب باشد اما شهرداری به ما اجازه نمی دهد که خیابانهای آن محله به طور کامل کنده شود و مردم نتوانند به امور خود برسند، به همین دلیل مجبور هستیم این کارها را به صورت مرحله ای انجام دهیم.

معاون مهندسی و توسعه شرکت فاضلاب تهران ادامه داد: بعضا یک پیمانکار در ضلع شمال یک خیابان و یک پیمانکار دیگر در ضلع جنوب آن خیابان مستقر هستند و نمی توانند همزمان با یکدیگر کار کنند، شهرداری به صورت پراکنده مجوزهایی را صادر می کند و براساس آن کار کلید می خورد.

ثامنی با تاکید بر اینکه یک مقاطع زمانی نیز تصفیه خانه ها آماده نیستند یعنی پیمانکار کار را آغاز کرده اما تصفیه خانه آماده نیست، به دلیل اینکه فرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت کندن هر روزه خیابان ها چیست؟

علت کندن هر روزه خیابان ها چیست؟