مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-30سياسي

لزوم تسریع در حل مشکلات شورای شهر درگهان/ قانون مداری سرلوحه دهیاران باشد


نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بوموسی در مجلس شورای اسلامی بر تعیین تکلیف وضعیت شورای شهر درگهان در اسرع وقت تاکید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد آشوری تازیانی صبح امروز در نشست مشترک شوراهای شهر و روستا و مسؤولان قشم اظهار کرد: مردم باید از خدمات شورای شهر بهره مند شود و فرماندار قشم این مشکل را حل کند.

وی با اعلام خبر تشکیل کمیته بررسی مشکلات قشم زیر نظر رییس جمهور، افزود: موضوعات مختلفی از جمله ساخت پل خلیج فارس، اسناد مالیکت مردم، دوگانگی مدیریت در این کمیته بررسی و پیگیری می شود.

نماینده مردم مرکز هرمزگان در مجلس ادامه داد: فرماندار قشم، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و سایر دستگاه های اجرایی در این کمیته حضور دارند.

فرماندار شهرستان قشم نیز در این نشست گفت: دهیاران وظایف و ماموریت های خود را بر اساس قانون پیگیری کنند و در کنار آن استفاده حداکثری از نگاه تعاملی را فراموش نکنند.

محمد محمدحسینی تختی ادامه داد: کارگروه تخصصی با سازمان منطقه آزاد برای رفع نگرانی های مردم تشکیل شده است که هدف از آن تجمیع امکانات برای ایجاد اشتغال پایدار، بهبود وضعیت معیشتی و تسریع اقدامات عمرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در حل مشکلات شورای شهر درگهان/ قانون مداری سرلوحه دهیاران باشد

لزوم تسریع در حل مشکلات شورای شهر درگهان/ قانون مداری سرلوحه دهیاران باشد