مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-30اقتصادي

بهره برداری از 23 پروژه دهه فجر در صحنه


23 پروژه و طرح اشتغال زایی با 47 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان صحنه در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از کرمانشاه، علی رضا حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: 23پروژه و طرح اشتغال زایی با 47 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان صحنه در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: مهم ترین طرح های قابل افتتاح شامل افتتاح 4 مجتمع آبرسانی به روستاهای شهرستان، درمانگاه روستای درکه، دکل مخابراتی، آسفالت راه ها،کارگاه تولیدی چرم و.

خواهد بود.

  فرماندار صحنه افزود: برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی، جشن های انقلابی، دیدار با خانواده های معظم شهداء و ملاقات های مردمی نیز در شهرستان برنامه ریزی شده است که در این ایام اجرا خواهند شد.

وی تصریح کرد: دهه فجر امسال و ایام الله پیروزی انقلاب به دلیل بیماری کرونا بامحدودیت هایی مواجه شده و تصمیم گیری در رابطه با انجام مراسمات دهه فجر، باید منطبق با مصوبات ستاد کرونا باشد که لازم است برنامه ها با رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی دستاوردهای انقلاب به خوبی تبیین می شود.

حیدری گفت: مدیران دستگاه های دولتی در برنامه های گرامیداشت دهه فجر حضور فعال داشته باشند چراکه باید ارتباط با مردم در این ایام پش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 23 پروژه دهه فجر در صحنه

بهره برداری از 23 پروژه دهه فجر در صحنه