مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-30بين الملل

وزیر خارجه ترامپ از احتمال بازگشت آمریکا به برجام هراس دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایک پمپئو وزیر امور خارجه دولت تندرو و جنگ طلب دونالد ترامپ که همچون بسیاری از تندرو ها در آمریکا این روز ها از مذاکرات وین میان ایران و گروه 1+4 برآشفته است، - مایک پمپئو وزیر امور خارجه ترامپ که همچون بسیاری از تندرو ها در آمریکا این روز ها از مذاکرات وین میان ایران و گروه 1+4 برآشفته است، اعلام کرد؛ به نظر می رسد دولت بایدن قصد دارد به توافق هسته ای ایران باز گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایک پمپئو وزیر امور خارجه دولت تندرو و جنگ طلب دونالد ترامپ که همچون بسیاری از تندرو ها در آمریکا این روز ها از مذاکرات وین میان ایران و گروه 1+4 برآشفته است، اعلام کرد؛ به نظر می رسد دولت بایدن قصد دارد به توافق هسته ای ایران باز گردد.

این مقام جمهوری خواه پیشین آمریکا در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز در پاسخ به سوال مجری از وی در مورد جدا شدن سه عضو تیم مذاکره کننده این کشور در مذاکرات غیرمستقیم وین به ریاست رابرت مالی، گفت: نمی دانم این افراد چرا استعفا کردند؛ امیدوارم دلیل این کار آن ها عدم تحمل مماشات باشد؛ من نیز نمی توانم این مماشات را تحمل کنم.

این حامی کارزار شکست خورده فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد:، اما به نظر می رسد اکنون قصد داریم مماشات کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه ترامپ از احتمال بازگشت آمریکا به برجام هراس دارد

وزیر خارجه ترامپ از احتمال بازگشت آمریکا به برجام هراس دارد