مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-30اقتصادي

طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت در 28 استان کلید خورده است


رییس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صمت گفت: طرح آمایش وزارت صمت در 28 استان کلید خورده و اصلاحات در حال جمع بندی است.

- احمد تشکینی در جلسه تبیین طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری که صبح یکشنبه در سالن جلسات سازمان صمت قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در دهه های اخیر عدم توجه به آمایش مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده و به همین علت طی 4 ماه گذشته یکی از مهم ترین برنامه ها در وزارت صمت شناسایی طرح های اولویت دار سازمان برنامه و بودجه است تا طبق این برنامه عمل کنیم.

رییس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صمت ابراز کرد: تدوین سند آمایش یکی از مهمترین پروژه های دولت سیزدهم و وزارت صمت به شمار می رود که بر اساس توانمندی ها و پتانسیل های هر استان و شهرستان آماده می شود.

وی اذعان کرد: در این طرح پتانسیل هر استان به تفکیک شهرستان ها شناسایی می شود و طی 4 سال آینده میزان اشتغال هر استان و شهرستان احصا و بر اساس می شود و طبق این دو مشخصه تصمیم گیری می شود که کدام طرح ها در ایتان قابلیت عملیاتی شدن دارد.

تشکینی عنوان کرد: هم اکنون برای 28 استان کشور چهارچوب اولیه تعریف شده و تمام سازمان های برنامه ریزی ورودی اطلاعاتی ارائه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت در 28 استان کلید خورده است

طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت در 28 استان کلید خورده است