مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-30سياسي

دومین دوره «جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی» با رویکرد جدیدی شروع به کار کرده است


دبیر اجرایی دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت از رویکرد جدید در دومین دوره این دوسالانه گفت.

- دومین دوره جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد جدیدی شروع به کار کرده است دبیر اجرایی دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت از رویکرد جدید در دومین دوره این دوسالانه گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن علایی فعال دبیر اجرایی دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت؛ جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به آغاز فراخوان این دوره گفت: همان طور که در فراخوان اعلام کردیم در دوره دوم هم مانند دوره اول، آثار برتر پژوهشی در حوزه کتاب و رساله های دکتری را مدنظر قرار دادیم و به دنبال جمع آوری حداکثری آثار هستیم.

کتاب ها و رساله های دکتری سال های 1399 و 1400 مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت وی با بیان اینکه در دومین دوره جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی ، کتاب ها و رساله های دکتری مربوط به سال 1399 و 1400 مدنظر است یادآور شد: ما در دوره اول آثار مربوط به سال 1397 و 1398 را جمع آوری کردیم، امسال و در این دوره قرار است آثار سال 1399 و 1400 را در حوزه های نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، اقتصادی، تاریخی و بین الملل جمع آوری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره «جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی» با رویکرد جدیدی شروع به کار کرده است

دومین دوره «جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی» با رویکرد جدیدی شروع به کار کرده است