مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-30اقتصادي

اجرای طرح های توسعه راه روستایی در چایپاره


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برخورداری 90 درصدی خانوار روستاییان شهرستان چایپاره از راه آسفالت با اجرای طرح های توسعه راه روستایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از  برخورداری 90 درصدی خانوار روستاییان شهرستان چایپاره از راه آسفالت با اجرای طرح های توسعه راه روستایی خبر داد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در جلسه پیگیری طرحهای عمرانی و مشکلات حوزه راهداری شهرستان چایپاره با اعلام این مطلب گفت: از 8 هزار کیلومتر راه روستایی آذربایجان غربی 213کیلومتر آن در شهرستان چایپاره قرار دارد که شامل راه 66 روستا و مورد بهره برداری توسط  5880 نفر از روستاییان است.

وی ادامه داد:  با توجه به آسفالت 86 کیلومتر از کل راههای روستایی چایپاره و برخورداری افزون بر 4800 خانوار روستایی از راه آسفالت، رتبه یازدهم برخورداری خانوار روستایی از راه آسفالت به این شهرستان تعلق دارد.

وی با بیان اینکه شاخصه سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتبارجهت آسفالت راه روستایی، روستاهای بالای 20 خانوار است، اضافه کرد:  45 روستای شهرستان چایپاره دارای جمعیت بالای 20 خانوار بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های توسعه راه روستایی در چایپاره

اجرای طرح های توسعه راه روستایی در چایپاره