مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-30اقتصادي

گاز 25 اداره دولتی در خراسان رضوی قطع شد


مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: 41 هزار مورد نظارت و بازرسی مصرف گاز در دستگاه های دولتی استان انجام شده که این مهم منجر به صدور 946 اخطار مدیریت الگوی مصرف و قطع گاز 25 اداره دولتی شده است.

- حسن افتخاری اظهار کرد: شرکت گاز خراسان رضوی از نیمه آذر ماه امسال مطابق بخشنامه ابلاغی معاون رییس جمهور نسبت به تشکیل گشت های پایش مدیریت مصرف گاز ادارات و موسسات دولتی استان اقدام نموده است.

وی افزود: از زمان آغاز این طرح تاکنون 41 هزار بازدید در مشهد و شهرستان های خراسان رضوی انجام شد که نتیجه آن صدور 946 مورد اخطار و قطع گاز 25 اداره دولتی به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بیان کرد: با توجه به گستردگی و ماندگاری جبهه هوای سرد در سطح کشور و افزایش مصرف گاز طبیعی از مدیران دولتی و متولیان انرژی ادارات درخواست می شود حتما وسایل گرمایشی سازمان متبوع خود را یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری و در تعطیلات آخر هفته خاموش کنند.

افتخاری تأکید کرد: دمای رفاه ساختمان های دولتی باید 18 تا 21 درجه سانتی گراد در فضاهای داخلی و بسته و 18 درجه سانتیگراد در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده باشد.

وی گفت: شرکت گاز خراسان رضوی به صورت 24 ساعته با تشکیل 50 تیم نسبت به پایش و نظارت مصرف گاز ادارات دولتی استان اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز 25 اداره دولتی در خراسان رضوی قطع شد

گاز 25 اداره دولتی در خراسان رضوی قطع شد