مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-30سياسي

رییس جدید دانشگاه یزد: ارتباط صنعت و دانشگاه را تقویت و حمایت می کنیم


رییس جدید دانشگاه یزد جذب نخبگان علمی را اولویت مدیریتی خود دانست و گفت: برای تحقق گام دوم انقلاب تقوت ارتباط دانشگاه و صنعت را در اولویت اجرایی قرار می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، عباس کلانتری خلیل آبادی پیش از ظهر امروز در اولین نشست خبری خود به عنوان رییس دانشگاه یزد، با اشاره به اهمیت حراست از دستاوردهای علمی و آموزشی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد اساتید علمی و دانشگاهی ایران اسلامی رشد قابل قبولی داشته ولی متأسفانه به دلیل دشمنی استکبار جهانی نتوانستند آن طور که باید در سطح بین اللمللی معرفی شوند.

وی با اشاره به ظرفیت دانشگاه استان یزد افزود: در حال حاضر نزدیک به 75 هزار دانشجو در سطح استان یزد مشغول به تحصیل هستند و نسبت به جمعیت استان یزد که حدود یک میلیون و 200 هزار نفر است تعداد دانشجویان در این استان قابل قبول است.

رییس دانشگاه یزد در ادامه تقویت برنامه ریزی های آموزشی، فرهنگی و فناوری را از جمله رویکردهای جدی دوره جدید ریاست این دانشگاه دانست و گفت: برای برون رفت از شرایط موجود و همچنین تحقق گام دوم انقلاب تقوت ارتباط دانشگاه و صنعت را در اولویت اجرایی خود قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید دانشگاه یزد: ارتباط صنعت و دانشگاه را تقویت و حمایت می کنیم

رییس جدید دانشگاه یزد: ارتباط صنعت و دانشگاه را تقویت و حمایت می کنیم