مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-30اقتصادي

افتتاح گاز رسانی به 16 روستا و 109 واحد صنعتی در ایلام


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح گازرسانی به 16 روستا و 109 واحد صنعتی و تولیدی در اقصی نقاط استان ایلام به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

- عباس شمس اللهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این روستاها شامل 5 روستا در دهلران، 3 روستا در ملکشاهی، 3 روستا در چرداول، 3 روستا در سیروان، 3 روستا در هلیلان و یک روستا در ایوان می باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح 109 واحد صنعتی و تولیدی در اقصی نقاط استان ایلام خبر داد و گفت: برای گازرسانی به این روستا و واحدهای صنعتی 306 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: این روستاها شامل میوانه ایوان، گراب، دره باریک و بالا دشته هلیلان، سراب کلان، فاطمیه و قلعه وزیر سیروان، چم بور فرخینوند، هرقروش و باریکه چرداول، انجیر ملکشاهی، علی آباد بزرگ و کوچک، گوراب بالا و پایین، فرخ آباد دهلران هستند که تاکنون به دلیل صعب العبور بودن و بالا بودن هزینه گازرسانی، اقدام به گازکشی نشده بود.

شمس اللهی با بیان اینکه 39 روستا در اقصی نقاط استان در این ایام کلنگ زنی می شوند، خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به این تعداد روستا بیش از 855 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح گاز رسانی به 16 روستا و 109 واحد صنعتی در ایلام

افتتاح گاز رسانی به 16 روستا و 109 واحد صنعتی در ایلام