مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-30اقتصادي

افزایش 10 درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه نکا


مدیرعامل نیروگاه شهیدسلیمی نکا از افزایش 10 درصدی مجموع تولید انرژی خالص این نیروگاه در 10 ماه ابتدای امسال خبر داد و گفت: بیش از 9 میلیارد و 4 میلیون و 991 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در نیروگاه تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 10 درصد افزایش داشت.

- محسن نعمتی با اشاره به حدود 77 درصد تولید انرژی در واحدهای بخار و 23 درصد در واحدهای بلوک سیکل ترکیبی در 10 ماه اخیر اظهار کرد: با توجه به شرایط دشوار و حساسیت بسیار زیاد نگهداری و بهره برداری واحدهای بخار با گذشت بیش از 4 دهه و واحدهای گازی با بیش از 3 دهه کارکرد­، بدلیل قدمت و عمر بالای تجهیزات، حفظ آمادگی واحدهای این نیروگاه برای تولید پایدار انرژی کار آسانی نیست.

نعمتی افزود: با توجه به نیاز شبکه برق کشور علیرغم همه محدودیت­ های موجود بویژه در شرایط مقابله با ویروس کرونا و نیز تخصیص سوخت گاز، تا حد امکان تلاش شد تعمیرات دوره ای و غیر­مترقبه در کوتاه ­ترین زمان ممکن انجام و با همدلی و فعالیت جهادی و شبانه­ روزی کارکنان، تمامی واحدهای نیروگاه جهت تولید پایدار برق در مدار تولید باشند.

وی ادامه داد: تعمیرات میاندوره ­ای واحدهای بخار طبق برنامه و روال سالیانه انجام شد و همچنین اولین تعمیرات اساسی واحد بخار بلوک سیکل ترکیبی در حال انجام است که در این راستا حدود 87 درصد ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه نکا

افزایش 10 درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه نکا