مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-30فرهنگي

یک کارگردان: حال تئاتر خوب است/تعطیلی تئاتر شهر مهم ترین دغدغه ماست


یک کارگردان تئاتر با اشاره به استقبال مناسب مخاطبان از نمایش ها در مشهد گفت: با این حال تعطیلی سالن تئاتر شهر بزرگترین مشکل و دغدغه این روزهای اهالی تئاتر مشهد است.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارگردان تئاتر با اشاره به استقبال مناسب مخاطبان از نمایش ها در مشهد گفت: با این حال تعطیلی سالن تئاتر شهر بزرگترین مشکل و دغدغه این روزهای اهالی تئاتر مشهد است.

پویا غازی در گفت وگو با ایسنا با اشاره وضعیت این روزهای تئاتر خراسان رضوی اظهار کرد: هم اکنون تئاتر دوران بسیار خوبی را پشت سر می گذارد و مخاطبانی که از خانه نشینی در ایام کرونا و دوری از تئاتر خسته شده اند، به سالن ها روی آورده اند.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر 6 نمایش در مشهد در حال اجرا بود که این نشان دهنده استقبال مخاطبان از اجراهای تئاتر است.

غازی با بیان اینکه با وجود افزایش قیمت بلیت ها مخاطبان از نمایش ها استقبال می کنند، تصریح کرد: در حالی که قیمت بلیت نمایش آدیداس در دور اول و دوم اجراها به ترتیب 12 هزار و 15 هزار تومان بود اما در این دوره به علت افزایش چند برابری هزینه ها قیمت بلیت به 50 هزار تومان رسیده اما مخاطبان واکنش منفی نشان نداده اند.

وی با اشاره به افزایش مخاطبان تئاتر اولی خاطرنشان کرد: این روزها شاهد این هستیم که مخاطبان جدیدی به مخاطبان تئاتر اضافه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارگردان: حال تئاتر خوب است/تعطیلی تئاتر شهر مهم ترین دغدغه ماست

یک کارگردان: حال تئاتر خوب است/تعطیلی تئاتر شهر مهم ترین دغدغه ماست