مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-30سياسي

ظرفیت 3 پرواز در هفته از مبدأ عراق به شیراز وجود دارد


به گفته مدیرعامل هلدینگ بیت العربی در بغداد، ظرفیت 3 پرواز در هفته از مبدأ عراق به شیراز وجود دارد که باید از این ظرفیت برای معرفی بهتر این کلانشهر بهره برد.

- ابوهاشم البحرینی یکشنبه 10 بهمن در دیدار با سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از اظهار کرد: باید با برنامه ریزی مدون برای حضور گردشگران عراقی در استان فارس تلاش بیشتری انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میراث فرهنگی فارس، او با بیان اینکه باید با افراد صاحب نظر نشست هایی در این زمینه برگزار شود، ادامه داد: ظرفیت 3 پرواز در هفته از مبدأ عراق به شیراز وجود دارد که باید ظرفیت های گردشگری شیراز در همه زمینه ها برای گردشگران عراقی معرفی شود.

مدیرعامل هلدینگ بیت العربی در بغداد افزود: خواستار دریافت اطلاعات بیشتری از ظرفیت های گردشگری شیراز هستیم و آمادگی نشست با استان فارس در بغداد را داریم.

البحرینی به برگزاری نمایشگاه گردشگری در بغداد در فرودین ماه سال آینده هم اشاره و بیان کرد: با توجه به ظرفیت های خوبی که در استان فارس وجود دارد از این استان دعوت می کنیم تا در این نمایشگاه شرکت کند و این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی استان فارس در عراق خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت 3 پرواز در هفته از مبدأ عراق به شیراز وجود دارد

ظرفیت 3 پرواز در هفته از مبدأ عراق به شیراز وجود دارد