مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-30دانش

بیشترین اعتبارات پژوهش، فناوری و نوآوری کشور در اختیار کدام دستگاه هاست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی از پژوهش، فناوری و نوآوری در لایحه بودجه سال 1401 و روند شاخص ها منتشر کرده است که براساس آن 10 دستگاهی که بیشترین اعتبارات پژوهشی را دارند، - در گزارشی منتشر شده از سوی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور 10 دستگاهی که بیشترین اعتبارات پژوهش، فناوری و نوآوری را دارند، مشخص شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی از پژوهش، فناوری و نوآوری در لایحه بودجه سال 1401 و روند شاخص ها منتشر کرده است که براساس آن 10 دستگاهی که بیشترین اعتبارات پژوهشی را دارند، به ترتیب مشخص شده اند.

مطابق این گزارش مجموع اعتبارات پژوهش، فناوری و نوآوری کشور بیش از 292 میلیون میلیون ریال است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیشترین سهم را از این مجموع اعتبارات با نزدیک به 37 میلیون میلیون ریال دارد.

پس از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در فهرست 10 دستگاه اول دارای بیشترین اعتبارات پژوهشی به ترتیب موسسه رازی؛ سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی؛ سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند)؛ جهاددانشگاهی؛ ستاد وزارت علوم؛ دانشگاه تهران؛ پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای؛ دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشگاه نیرو قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین اعتبارات پژوهش، فناوری و نوآوری کشور در اختیار کدام دستگاه هاست؟

بیشترین اعتبارات پژوهش، فناوری و نوآوری کشور در اختیار کدام دستگاه هاست؟