مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-30سياسي

اعلام جزییات نشست تخصصی شورای عالی قرآن


زمان بندی و اسامی ارائه دهندگان طرح ها و ایده ها در شانزدهمین نشست تخصصی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس زمان بندی، جزییات و اسامی ارائه دهندگان به همراه موضوعات و عناوین طرح ها و ایده ها در شانزدهمین نشست تخصصی اعلام شد.

شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم با موضوع تلاوت قرآن و نغمه های دینی؛ رسانه ملی و فضای با اهتمام شورای عالی قرآن و مشارکت شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن از 11 تا 13 بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد.

پخش زنده نشست از فضای مجازی شورای عالی قرآن ضمن انتشار جزییات دقیق برنامه های محتوایی این نشست سه روزه، در صدد است، این امکان را برای علاقه مندان به ویژه برای غیرتهرانی ها فراهم کند تا بتوانند مباحث نشست را از طریق پخش زنده برخط از صفحه مجازی شورای عالی قرآن در تارنمای آپارات به نشانی https://www.

aparat.

com/shora.

ir دنبال کنند.

به جز ارائه 15 طرح و ایده توسط استادان و کارشناسان قرآنی و رسانه ای که با نقد و تحلیل هم همراه خواهد بود، برنامه های دیگری نیز از قبیل آیین افتتاحیه و آیین اختتامیه باحضور شخصیت های فرهنگی کشور، رونمایی از تولیدات جدید شورای عالی قرآن و کرسی های تلاوت نیز اجرا خواهد شد که بخش هایی از آن به صورت زنده و بخش هایی هم به صورت تولیدی و گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات نشست تخصصی شورای عالی قرآن

اعلام جزییات نشست تخصصی شورای عالی قرآن