مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-30دانش

نحوه آموزش در شهرهای قرمز به دانشگاههای معین واگذار شد/ احتمال لغو کلاسهای حضوری


تصمیم گیری از سر گیری آموزش حضوری دانشگاه ها از ترم بهمن در شهرهای قرمز با هماهنگی ستادهای استانی به دانشگاه های معین واگذار شد.

- معاون آموزشی وزارت علوم گفت: تصمیم گیری برای از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه ها از ترم بهمن در شهرهای قرمز با هماهنگی ستادهای استانی به دانشگاه های معین واگذار شد.

علی خاکی صدیق در گفتگو با ممکن است با شرایط جدیدی همراه شود از این جهت باید با آنها هماهنگی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سویه اومیکرون کرونا در نقاط مختلف کشور متفاوت است لذا آموزش در جایی که قرمز شود ممکن است از حضوری به آموزش الکترونیکی تبدیل شود.

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: البته این کار با مشاوره و راهنمایی ستاد کرونا انجام می شود، اگر ستاد ملی کرونا تشخیص دهد که شرایط حاد نیست و می تواند ادامه پیدا کند، آموزش حضوری ادامه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان در تاریخ 20 دی 1400 حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی را اعلام کرد.

سپس محمد علی زلفی گل نشستی را با رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در روز 23 دی 1400 برگزار کرد که حاصل مذاکرات این شد که همه کلاس های آموزشی دانشجویان در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در تمامی مقاطع تحصیلی نیمسال دوم 1401-1400 به صورت حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه آموزش در شهرهای قرمز به دانشگاههای معین واگذار شد/ احتمال لغو کلاسهای حضوری

نحوه آموزش در شهرهای قرمز به دانشگاههای معین واگذار شد/ احتمال لغو کلاسهای حضوری